Jul och julklappar, se det som en klassisk 'bildbomb'.

Julaftonen blev riktigt lyckad, trots att jag bröt ihop när alla började öppna julklapparna.
Dels för att jag saknade pappa något otroligt (det är omöjligt att förstå hur tomt det är att inte ha sin kära fina absolut bästaste bästa fader att fira jul med.), dels för att jag hatar när man skickar runt julklappar en och en så att alla ska kunna stirra och glo på en när man öppnar julklappen och kunna förvänta sig att man blir gladast i världen. Jo, jag blir glad för julklapparna och jag är evigt tacksam för det jag fått, men, det är jättesvårt att visa det på utsidan. Så.. jag öppnade alla mina julklappar när typ alla hade gått. Sista är att jag helt random började tänka på fattiga människorna i Haiti, bara för att mamma hade tagit upp det ämnet. Shit alltså.

Mina julklappar:
<--Nagelvård
<--Kalender


Någonstans häääär la 'överföringen' av, eller ah, blogg.se la av. Kan lixom inte ladda upp fler bilder. 'Fel på sidohämtningen', jo jag tackar jag.

Jahaja..
Datorskärm, trådlösa hörlurar, morgonrock, nagelvård, nagelack och nageltillbehör, kalender, tre böcker, världens mysigaste pyjamas, femhundra kronor. Två par strumpor också ;)
Jättefina saker fick jag, nöjd som bara den!
Tror inte jag kan bli mycket gladare med tanke på allt fint sällskap, tyvär blir det för mycket för mig. När det är för många, alltså. Jag vet inte hur jag ska bete mig, måste alltid tänka på allt jag gör och uppföra mig enligt mammas ord och lag. Det blir för mycket, lixom.
Men en God Jul, det fick jag allt..<3

Vill också tacka för alla fina GodJul sms, riktigt gulligt av er!

Ah så
Nu ska jag klura ut vart tusan jag ska sova, för sängen är full av saker och julklappar + att bäddmadrassen ligger på golvet i hallen (övervåningen.).
Sen så måste jag komma ihåg att lägga femhundralappen (som jag fö. fick av moffa) i plånboken så att jag inte glömmer det.
Godnatt, hoppas att ni också hade en riktigt God Jul.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej ^^ Jag har inte hunnit svara på kommentarer förrän nu, men god jul i alla fall, även om det är en dag för sent!



Jag har fått massor med fina klappar jag med, men det kommer i ett annat inlägg.



Vad pysslar du med ikväll då?

2010-12-25 @ 19:00:13
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0