Okej, ny kategori.

Ja alltså det här är typ mest för mig. Jag har alltid tyckt att det kan vara roligt att spara videoklipp som jag själv har gjort, det kan handla om i stort sett vad som helst och att sedan kunna kolla på det igen. Som att livet är en film, alltså. Massa små videosnuttar. Dt kan man kalla för barndomsminnen!
Haha, det tar tydligen 36 minuter för videoklippet att ladda upp. Faaiil.
Mjamja
Valde 'Olistad' på inställningar, så den visas alltså inte på youtube. Bara här, på bloggen. Sådeeeså.
Bara att vänta nu, då...... 18:42.
Medans det laddar ska jag fortsätta spela TheSims3, i think. Man kan tydligen göra egna städer, ascooolt! Grymt!
Eller..? Jag får väl se. Färdigladdat nu, så här ska det prövas!
Det verkar vara någon riktigt seriös grej, alltså inte som Gimp eller liknande. O.o
Aaaaaw, jag hade typ fel program. Så jag måste avinstallera och installera på nytt. Gör om, gör rätt. Om det inte funkar, ta hjälp.

Uppdatering: 19:00. Spelar Sims3, fortfarande några minuter kvar på överföringen av videoklippet.

19:21, typ färdigt jusst då. Here you go



Lägg märke till mina sneda framtänder. Men fick jag tandställning? Näädå.

Kommentarer
Postat av: julia

okeej...?

2011-01-03 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0