Tiden går fort

När jag spelar TheSims3

Först kollade jag på klockan, då varen 23:00
Då tänkte jag att jag kunde spela lite, en halvtimma eller så
Sen dyker mamma upp när jag typ precis har börjat 'spela' 'påriktigt'
Jag började undra lite...vafan?
Checkar klockan igen, 00:01
Hoppsan.

Fast jag är inte lika fäst nu som... på andra tider. Har typ redan tröttnat, men det är lite kul må jag säga!

Alltså ja, jag älskar min lillasyster, min ibland kan hon bli förmycket. Inte bara lite smått retsam som de flesta är vana vid sina syskon, utan hon går verkligen för långt. Men lixom. Van är jag väl?
Hon brukar vara lite smågullig om kvällarna, haha.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tiden går fort när man spelar The Sims 3, det håller jag med om ;)

2010-12-29 @ 11:09:11
URL: http://josefinek.se
Postat av: HANNAS.NU - Bli veckans blogg!

Sv: jo tack det är bara bra här med :) Gör du då?

2010-12-29 @ 15:10:31
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0