Tisdags morgon!

MHmhmhmmmmmmmmmmm

Var ju på Huddinge sjukhus klockan åtta, så var tvungen att gå upp vid sju. Asså jag vet inte.. jag var så jävla (förresten, varför skriver alla djävla? Ser så otroligt äckligt fult ut. Bara så nivet.) trött, . Duuude.


En liten detalj här alltså: Jag kör med min school look.
Ser ut som jag gör i skolan, överdrivet sliten. Äckligt hår, trötta ögon, påsar ner till marken. Tja!




<--Jag och kameran kommer inte alltid överrens. Inte alltid.
'Vafaaaaaaaan?!?!??!?!??!?!'


Två älsklingar på en och samma bild, fantastiskt!



Forever and always lixom. Forever and ever and ever.
MIN katt, så håll tassarna borta. Annars fan.

Känns som att jag börjar skriva för mina läsare, känns inte alls bra. Vill ju att bloggen ska vara för mig, inte någon annan. Den ska inte betyda något för någon annan. Det ska lixom vara min dagbok där jag skriver av mig.
Så bilderna är för mig, typ. Fasst.... jag över ju lite inför min fotokarriär också :$$
Aja
Idag blire en jävligt slapp dag.
BTW
mitt mens humör, i hate it.
Lixom när jag får mens förändras hela jag. Jag tänker annolunda, jag ser på annolunda sett osv. Förstå hur irriterande det är?
I de flesta fall funkar det om jag peppar mig själv, men ibland går det bara inte. Ibland VILL jag inte.
Uuuuuuuhhh jag hatar mens.

Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Fin blogg!:D

Allt bra?:)

2010-12-28 @ 14:16:57
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: amandaa

inget speciellt själv då :)?

2010-12-28 @ 14:33:23
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0