Tomorrow

Imorgon ska alla små barn i musikklasserna (samt den lilla kören på skolan?) ha Luciatåg i täljehallen.

Jag är osäker på sångerna, som vanligt. Ofcourse. Så.. hoppas att jag får stå typ längst bak. Eller där man ser mig som minst. Jag vill inte synas alls, egentligen. Fast jag vill vara med. Få den där känslan av
'Nu har vi haft Luciatåg i täljehallen, snart är det verkligen jul!'
Mm och ja, jag får bara den känslan av att lussa i täljehallen. Inte på något annat ställe.

Gör jag inte det (lussar i täljehallen) så är jag rädd att den känslan inte kommer dyka upp. Det kommer mer kännas som att jag inte är värd julen, att den inte kommer vara påriktig i år, att allt känns falskt och att allt kommer bli skit.
Så..., det är nog bäst att jag går.


Nu kom mamma precis hem med värdlens största tält, som ska föreställa ett lusselinne. Yeeey!
Det sorgliga är att den sitter bra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0