my roomie romi

fulaste engelskan jag någonsin skådat. tänkte skapa någon rolig
titel/rubrik, men så misslyckat det blev.
bakgrunden ändrades just precis för två sekunder sedan, blått vatten, klar vit
himmel, träd, sjögräs och annat fint. kör med google chrom utan att ens köra med helfönster,
mozilla firefox valde att återigen krascha.

mamma läser i sitt rum, lillsyrran stökar och bökar. tror även att hon just
tog över badrummet.
jag har också lust att läsa, väldigt stor lust, faktiskt. men samtidigt
har jag en stark känsla av att jag har låst fast mig här framför dator skärmen.
städade mitt rum idag, la till, möblerade om, fixade och trixade.
tänkte ta super proffsiga fina lockande bilder med systemkameran,
men självklart så skulle den vara borta just då.
så det får bli webcam bilder, som inte alls är lika lockande.
at all.
ser helt bedrövligt ut utan en matta på golvet.
föreställer mig en lila mörk rundad matta, som har ett sånt där cirkel mönster i
en ännu mörkare nyans.
'godnattinatt'
btw
tejpar på båda ställena nu. !!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Wilhelmsson

SV: tack maria!

ja fisken va skit wierd,vi hitta den på stranden "ståendes" rätt kul faktiskt :D

2011-01-31 @ 06:01:47
URL: http://rustedflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0