ojojtextojoj

Vet inte om det här är min blogg längre. Vet inte om den är min-min.
Vet inte vilka som läser den, skulle förmodligen inte göra skillnad om jag körde på lösenords skyddat.
Skulle ändå vara rätt dåligt.
Tänk om dem jag vill ska ha tillgång att läsa den glömmer bort lösenord och användarnamn hela tiden, så blir jag arg och irriterad för att dem frågar varje jävla minut.
skulle inte vara rätt va!

men ah
ska jag skriva av mig ändå, TROTS att vemsomhelst kan läsa? Då gör jag det, då.

Fett kul på gympan på innebandyn. Fett kul med pepp. Fett snällt av dem som orkar peppa.
Fett skönt att slippa peppa sig själv hela jävla tiden för att inte ramla tillbaka.
Tack för peppen på gympan, tjejor. Fett komiskt att det baa var tjejer som peppade. Aja. Whaaatever.

Är förkyld. Kan varken pierca mig själv eller gå till studio. Jävla infektionsrisker. Någon uppfinnare borde fan uppfinna bort det!
Men någon gång ska jag pierca näsan. Nosen höll jag på att skriva, fan va fult. Aja.
Om jag sedan behåller den eller inte VETTEFAN.

-Tendens att åka ner, inte fan är det mitt fel.
Inte fan tänker jag dra upp. Edit: skrev bara det för att jag kan läsa era tankar......;););)

Yep, på måndag jao. Byebyeskolaförendag.








.

Det är så det låter för barnen, BOM
Det är så det låter för barnen, BOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0