ovärtovärtovärt<3

Nu sitter jag här i Michaelas rum och är helt
jäva proppmätt.
Middag? Jotjena.
Chips, dipp, riktig cola och tårta!
Tjockis?
Ne, bara mullig.
Eller aa, börjar bli. Fast jag är fortfarande smal....
haha shit va jag håller på.


Ämen lixom nu sitter jag med hennes pappas dator i knät, den är
typ asball. fett coolt att ha en pappa som kan svära också!
fett coolt att ha en pappa överhuvutaget ju.
Packard Bell, vit, med en rund musplatta. Vet ni vilken
det är så är det ju jävligt kul för er.
Nejmen den är så snyyyygg!

Känner att jag pratar i nattmössan (*skriver.) men det
lever ni med, r right???????? :D:D:D:D:D:D

nu ska jag checka syrrans blogg, mohahahahhahah!
*BORDE SKAPA EN KATEGORI MED NAMNET OVÄRT, MEN NU FINNS DET INGEN SÅDAN, SÅ DETTA BLEV PLÖTSLIGT GANSKA VÄRT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0