Tja

Seriöst, man (jag) får verkligen inga shyssta komplimanger för
dreadsen som man (jag) jobbar asset av sig för!
Eh, av kompisarna, alltså. Ser ni, helt crazy!
Någon komplimang hit och dit från bekanta, klasskamrater och familj, men inte fan från kompisarna.
Tack babes!
Istället: Pubiskorv samt 'men vad har du gjort med ditt fina hår?!'
Ni är fina ni<3
--Under ombyggnad, dreads på G. Beräknas vara klart inom några dagar.--
(Skitsnygga enlgit mig hittils, men det enda som syns på bild är ett ett spöke, eheh.)





hare, godnatt.
ååh btw, hade kortis-filmkväll med mamma ikväll (hann bara se en film, resten ser vi imorgon.) och det var
riktigt riktigt mysigt, jag satt och virkade dreads (samt kollade på film) medans katten Lisa vilade, vilket mamma
också passade på att göra. (vila = i stort sett sova.)

Kommentarer
Postat av: Alice ♥

fin blogg :)

2011-02-15 @ 23:29:36
URL: http://alliicebiieeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0