Glader!

'Hej, det är mamma. Jag har sålt datorn nu! Tvåtusen fick du. brava?'
'Awesome! Tack mami, älskar dig'
'Bratack, hejdå'
-Två sekunder senare-
'Aa, det är maria'
'Hej, det är mamma, tänkte bara säga att jag älskar dig.'
Vi är fina ibland.

Noope, inte alltid.

Ska handla godis med mamma, tycker det är aslyxigt att jag har blivit av med ångesten om att äta. Aslyxigt!
Tycker lite synd om mig när jag tänker tillbaka till sommaren. Vägde 44kg, åt aslite, skrev det för att få hjälp, blev kallad attentionwhore. Jotack, livet är fullt av fina människor alltså.

Blev sugen på att hyra Fucking Åmål, bara för att Lorissa Lovebomb skrev på sin blogg att hon såg på den.
Fucking Åmål är väl lite speciell... jag gillar't.

Ni hatar att jag skriver av mig, right?
Ja alltså inte just att jag skriver av mig, men just det jag skriver.
Oki..
Jag skulle ju kunna skriva dagbok på vanligt papper, men under typ hela min livstid har jag bara velat börja om på nytt. 'Ny dagbok, nytt liv'. Hela tiden. Fatta att jg bara köpte böcker och aldrig skrev något?
Fast efter ett tag fick jag tag i en dagbok som heter 'Dagbok, 365'. EN dagbok på 365 dagar, alltså.
Först så skriver man lite om dagen, sen kan man kryssa i om det har vart molnigt, regnit eller soligt, samt temperaturen, plus att man fyller i vilken gubbe man har vart. Får välja mellan glad, ledsen, sur, arg. Typ.

Men nu kör jag på den här....dagboken? Fattar egentligen inte vad jag använder den som. Men det funkar ju att skriva av sig, så ah.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja den är verkligen hur bra som helst :D



vad skönt att läsa att du har mindre matdemoner nu. Lycka till med allt :)

2010-12-27 @ 20:33:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0