Lite knepigt

Är hemma över lunchen, idrott har vi ingen idag, är hemma under den timman, går till So:n, är där, arbetar föröverfullt, går hem, väntar på mamma, går på öppet hus (gymnasium, wendelahebbe) och blir skjutsad till min storasyster där min andra storasyster har födelsedagsmiddag

Me like
Fast, födelsedagsmiddagen.. Jag gillar inte sådant. Egentligen. Jag får för mig att alla kollar på mig, att jag måste göra minsta rörelse rätt osv. Även om jag vet och försöker intala mig själv att det är födelsedagsbarnet alla tittar på, vilket delvis är sant. Men ändå lixom. Jag blir nervös och får panik och sätter/ställer mig i ett hörn eller på ett ensamt ställe (sant) och hoppas på ingenting. Om någon då kommer, så.. ah. 'Hej, men du, ska inte du vara med..?' 'Nej alltså jag har lite ont i magen men jag kanske kommer snart......'.

Inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra<---Skrivet för hand, inget kopiera och klistra in osv. Så ni vet.

The Runaways på riktigt hög volym, jag är lite glad över att jag inte bor i lägenhet.

Kommentarer
Postat av: rebecca larsson

vad skönt att du kan lyssna på hög musik utan att få skäll av grannarna!

du kan gärna besöka och komentera min blogg. tack ! :)

2010-12-08 @ 21:11:02
URL: http://http:/justrebeccalarsson.blogg.se
Postat av: Jessica

Bra blogg ! (Y) :D

2010-12-09 @ 18:41:10
URL: http://jessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0