det andra!

två par byxor + ett superfint linne, not joking.
^v samma, men ser mest ut som den ovan.
v jag hade tydligen inte bild på den andra byxan, men materialet och färgen ser på ett ungefär
ut såhär: (jo alltså färgerna kan ljuda lite, med eftertanke på ljuset.)
ska nog tacka michaela för att hon står ut med att jag
rapar 24/7.
men nog om michaela..hihi.
saknar emmy lite, så emmy, om du läser det här, så vet du att jag saknar dig,
så kan vi ha filmkväll!
imorgon är det skola och gitarr. vi ska btw tydligen ha so prov imorgon och inte på onsdag, fick veta det idag. kul. nu orkar jag inte bry mig om det bara för det.
mami gör efterrätt just nu, typ fruktsallad. eller njaee... ananas, digestivekex, marabou (för mig<3333(tjockis >:.  )), juice och självklart kommer solsidan gå på tv.
VET NI FUCKING VAD? JAG SKA BOKA SPRÅKRESA INNAN DEN HÄR MÅNADEN ÄR SLUT. <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0