hey

tar sådan tid med mina dreads så de vinner prioriteringen framför bloggen.
idag äre skola, som alla måndagar. börjar dagen med matte, för att jag är för lat för att gå till extra engelskan.
(jag har inte extra engelska för att jag har problem med engelska, det var bara så enkelt att jag tyckte spanskan blev tråkig och då valde jag engelska istället. bäst att passa på att försvara sig själv lixom...)
ska beställa hem massor med dreadstuffs från en hemsida.
bla: två mössor, någon fin pärla, dread schampoo osv.
tills jag kommer hem, hare bra kära människor därute.
/djuren ska förstårs också ha det bra, men jag tror inte de har förmågan
att läsa min blogg så det känns lite onödigt att skriva en hälsning till dem då.
men jovisst, be en bön för djuren, så får de alla en fin hälsning från dig genom gud.
(behöver ju inte vara jesus kristus gud, finns ju 1000.00000 olika gudar.)
okej okej nu räcker det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0