Home again.

Nu är jag hemma en kortis, eftersom att klassen har fysiklektion.
Jag har nämligen tagit bort fysik, kemi och några So ämnen från mitt schema så att jag ska kunna lägga fokus på ämnena jag har högst betyg i. För att kunna komma in på gymnasium, alltså.
Varför jag har svårt för att komma in är en annan historia längre bak i tiden, så att säga.
Men jag ska iallafall tillbaka till svenskan som börjar vid tolv tiden, för då ska vi läsa. Hoppas jag verkligen.
För att läsa en bra bok är helt klart bland det bästa som finns i mitt liv, oh yeah.
Fast jag tror att vi ska börja med grammatiken under den här svenska lektionen och fortsätta läsa
imorgon, på fredag.
Oj, tiden går snabbt. När varje helg slutar så tar det verkligen inte lång tid till nästa.
Först måndagen, då ger jag gärnet. Eller så råkar jag sova bort en del av tiden, men det är ju inte med mening.
Sedan tisdagen, då längtar man etfer onsdagen för då är det inte lång tid kvar till helgen.
Plugga, gå hem, data, leka med katten, middag, data och sova. Plugg där i mellan, ofcourse. Eller..?
Sen är det plötsligt onsdag. Onsdagen lider man på sista So lektionen, men sedan när den är slut så är det jobbiga på dagen över. (So lektionen är barnsligt lång, därför lider man lite. Iallafall jag.)
Onsdagar brukar vara rätt tråkiga, yeppyepp.
Men sen är det torsdag. Precis som idag!
Imorgon är det fredag och sedan är det helg..... + lov! Sportlov, faktiskt. Jisses va skönt det kommer bli.
Redigerade bilder är också fina bilder, h3h3.
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0