Pinsamt glad. (Onödigt att läsa för obehöriga, kan bli en rätt tråkig text då kan jag tro.)

Var verkligen jättekul att träffa Micha,
verkligen askul!
Men nu är jag plötsligt sådär pinsamt
glad så när jag ska skriva till henne så
kommer det automatiskt med sådana där
knasiga och konstiga smilisar som jag annars
inte alls brukar använda, haha. Pinsamt värre alltså.
Jag shoppade en hel del, på gränsen till för mycket.
HAHA nu har vi nästan bestämt oss för att dra
in till stockholm i helgen för att shoppa. (Om hon inte drar till sin mamma över helgen, dvs.)
Fick plötsligt för mig att det var typ tisdag eller
något, men det är ju torsdag, imorgon fredag.
Det betyder att det är helg snart, väldigt snart.
Jag kan knappt bärga mig, HAHAH
Seriöst, ni måste känna lite hat-kärlek för alla
knasiga ord jag använder.
+ Att jag försöker skriva så rent och bra som möjligt,
men ibland under mina mens eller tonårs perioder är det
lite omöjligt, som jag hoppas att ni förstår. (<-Så var vi där igen, det behärskade språket.)
Jag ska försöka ta lite bra bilder på det jag köpt och lägga upp det på bloggen.
Ah!
Om bilderna blir för tråkiga, för omoderna, för porriga eller för gammaldagsa så får ni faktiskt
skylla er själva att ni har denna ständiga ork att klaga och buttra. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0