sniggt-storasyster ida-emmy- konstigt när jag är ensam.

mhmhmmhmhmm.
har inte tvättat håret på tvåhundra år, så nu kände jag väl typ att det var dags.
imooooorgon kommer finaste syrran Ida! (storasyster dåra(alla mina syskon är finaste, men...jag vill bara ge ut lite heder hallå.))
så det kommer bli supermysigt med henne. även bästaste emmy kommer på fredagen!
eller aa, först drar vi till stockholm en snabbis, sen drar vi hem till mig och har film/myskväll.
vaaarför kommer Ida då?
mami ska på skidresa till Åre eller vad det nu var, fett roligt för henne :D
såååå en av mina storasystrar ska då 'barnvakta' mig och min lillasyster på 11 år<-12 vare visst, hihehi.
eller alltså.. det är nog mest för att jag inte kan vara ensam lika länge som en vanlig tonnåring kan vara.
jag blir typ paranoid och börjar skapa fantasimänniskor, pinsamt och skämmigt. men nu är ju det 'lilla'(kan hända rätt allvarliga saker, belive me.) saken löst.
så hon kommer hit på torsdag och åker hem lördag eller söndag. great!

Kommentarer
Postat av: matte ^^ <3

Asså, tack så jävla mke för 11 (?) ,

2011-02-09 @ 20:38:51
URL: http://matildaingeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0