blachkiblöchki

har sökt till tre barn och fritidsprogram och ett estetiskt vilket är animation och film, hihihi!
bara att fortsätta sökasökasöka känner jag dåra.
har sökt till två gymnasium i södertälje, de andra alternativen (två andra) finns i stockholm.
skulle ju vara nice att flytta till en etta, lixom. mahahaha!
inte fan tänker jag ta tåg varenda jävla dag för att komma till mitt gymnasium jag ska gå på.
fast det kommer jag inte få. man måste ju typ gå på ett gymnasium hur många mil som helst ifrån sin egen hemstad för att få bo där. (där vid gymnasiet lol.)
funderar på att klippa min lugg ännu kortare, men jag är ändå rätt säker på att jag vill se den växa ut igen.
!!!!!
var på wendela hebbe idag, skit trist. uppgifterna såg asroliga ut, rätt spännande faktiskt.
men att bara sitta där och göra absolut nothing var tråkigt som bara den.
funderade på att börja läsa boken jag hade med mig, men det skulle ju vara otrevligt tänkte jag.
.........så jag tog fram mobilen istället.
nejmen seriöst, det är ju värre att börja läsa. då är man i en (talar för migsjälv lols.) helt annan värld, helt utom räckhåll från den verkliga. då får ingen störa, för då bryts man från ett annat universum.
ett mobilspel är different.
ärligt talat så brydde sig ju inte lärarna ett piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0