Böcker.

To Hong: AHAHAHAHHAHHA! kinkig du är >:

Idag läste jag ut boken Natthimmel, superbra bok!
'Läste ut' KalleAnka också, tjatrololol.

Nu har jag två bocker kvar, tihi :$
Fett wierd att jag inte har haft det dära läs-suget. Men ah, nusåå!
Fick likmsom alla böckerna som julklappar, duude.

Om du var jag av Jessica Schiefauer samt Flickan och skulden av Katarina Wennestam.





Hehe btw så väljer jag inte att länka till Bokus.se av någon speciell anledning, den känns bara mest lovande och mest pålitlig/trovärd. ;)

Gör ett annat inlägg för att bara skriva kortfattat om vad boken Natthimmel handlar om.

Kommentarer
Postat av: Hong

>:O du ska få för kinkig :P

2011-01-31 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0