mitt största intresse

att läsa böcker.
en dröm som jag så gärna vill att den ska gå i uppfyllelse, är att jag ska kunna läsa böcker
varje timma, varje dag, varje vecka när jag vill.
vädret ska vara perfekt. perfektion är inte soligt fint väder på ett ställe som en badplats, vet ni väl?
perfekt väder är vädret som just för stunden får en att må bra.
det kan vara värsta regnvädret, värsta solvädret och värsta snöstormen.
men det ska kännas bra för stunden.
mitt favoritväder är regnväder och jag älskar gummistövlar, tro det eller ej.
för här jag bor får man tydligen inte tycka om gummistövlar.
men tro mig, det är det bästa som finns!
mjukisbyxor också, det får man tydligen inte ha i skolan. men jag älskar't.
så nu vet ni.
man måste inte vara som alla andra, man kan tycka själv. det bör ni göra.
annars kan ni hamna i en ovetande ond cirkel.
men plugget hindrar mig från drömmen jag tog upp i början av texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0