Godnattt!

Fint av mig at skriva ett till inlägg två sekunder efteråt som dessutom är felstavat. Godnatt vare.

Meen jag tänkte bjuda på två bilder.....
på MIG
hur ofta lixom?





Edit: Jag har tagit ut min tungpiercing. Känns bra. Feels good. Men töjningen i vänster öra sitter kvar! Är uppe i sex millimeter, ska stanna på tiiep sexton! Tror jag.........



Hahahhahahaha åååh, bäst ju! Texten rör sig uppochner, asfult, lite kärlek! Lisa typ.. 'Neruppneruppnerupp'
Jag typ 'ääätjaaaaääätjaaa'
Tänkte ha det på annandagsjul, bara för att linnet är så f*cking bekvämt. Men urringningen var för stor enligt mamsen :( Pinsamt vare att hon trode jag hade pushup(?), frågade mitt framför lillsyrran lixom :$$

Ni älskar mina animeringar<3
Det gör i alla fall jag......................................

EDIT: Ska upp klockan åtta imorgon till sjukhuset för att kolla hörseln (inte hörselproblem), kolla reflexer eller vafan det var.
Men lixom klockan åtta............hade inte jag lov ganska nyligen?

Hahahah mamma, 'Men gumman, du kan ju få sova i bilen fram och tillbaka :*'

Kommentarer
Postat av: amanda

godmorgon :*

2010-12-28 @ 14:18:05
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0