Jag vet inte

Jag vet faktiskt inte.
Det är någonting jag inte gillar med filmkvällen ikväll, men jag kommer inte på vad. Eller så vget jag vad det är men har inte lust att säga det inför alla dessa persooooooner..........

Aja
Filmkväll med skräckfilmer, typ bara skräck. Fina tjejor. Mysig kväll. Positivi. Se fram emot.

Mamma, moster och mormor diskuterar en 'rund' kvinna.
'Nejmen hon är väl inte Rund?'
'Det har hon väl aldrig vait?'
'Jo, men jo..'
'I alla fall i Sverige'
'Eller i europa, som man säger'
Shit va intressanta de är. Nu hoppas moffa in i konversationen.
JAG VILL HEEEEM
Eller?
Vill jag hem?
Jag vill ha jul. Den där 24 december jul dagen.
Fast nu ska vi tydligen äta efter KalleAnka. Hur fan kan man komma på något sånt?
Först äter man, sedan kollar man på Kalleanka och efter det öppnar man julklappar.
Eller hur var det nu?
Fan va julen förvirrar mig. Fanfanfan.

VARFÖR ska jag behöva bevisa att jag är vegetarian, förresten? Alltså... mjölk, ost, allt dedär. Jag ska ta mig fan och sluta med allt.

Vet ni hur sur jag är?
För typ ALLT.
Julklappar då, ÄNNU värre. JAG HATAR ATT HANDLA JULKLAPPAR JAG HATARHATARHATAR.

fuck you

Kommentarer
Postat av: Tova & Rebecka

Längtar också till julafton! C:

2010-12-18 @ 21:14:25
URL: http://sjusjosjukasjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0