Svenska hjältar

Så fiiiint
Åh, hon som räddade dem två små barnen, åååååh<3
Åhåhåh, hon som startade barnhemmet.... åååååååh<3

Jag ska börja gå till kurator igen, haha. Hoho. Huhu..
Fast det är ganska mysigt, speciellt när det finns filtar/bekväma stolar, tända ljus eller om det helt enkelt är en mysig stämning i rummet
Men ibland har kuratorerna (?) en speciell ton på rösten, tillexempel lugnande. Det är som att man är så arg att de måste lugna en själv. Typ så lugn ton på rösten gillar jag inte, alltså när de försöker 'lugna' en.
Däremot är det mysigt om de själva är lugna, med en normal-lugn ton på rösten.

Haha, vilket knepigt inlägg.  Varför skriver jag om kuratorer och min egen bild av dem när det är en 'dagbok' alla kan läsa? Haha, åh :(

Jaja
Svenska hjältar rullar på medans jag börjar komma på bättre tankar.

Ha en fin tredje advent om jag nu inte har hunnit säga det, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0