Atrix-Beyond the scenes.

väntar på att mamma ska komma hem så att vi ska kunna åka
tillsammans ner till stan för att köpa förkylningsmedel till mig, det behövs.
jag vet inte hur många jag gång på gång har sagt det här för att ha något
att berätta om, men i vilket fall som helst;
när jag är förkyld, så kan jag vara det i flera månader. riktigt surt alltså!
ikväll vill jag ju gärna komma iväg till krykan, för det är så trevligt folk där.
angående det där med gud så behöver man inte vara troende för att gå dit,
men intresset kan väl finnas där eftersom det predikas en del.
i min tro så är gud med mig och jag är guds barn, han kommer alltid se efter
mig och uppskattar mig oavsett vad.
men jag har inte 'lämnat över mig' till 'honom'. jag vågar faktiskt inte, haha.
lite rädd är man väl. orolig också.
men ajajajjaja.
jag har planer över lovet, rätt bra planer är det.
dessutom så fyller jag ju faktiskt år på lovet,  hehe.
sweet sixteen ya know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0