Nuså!

Bildbomb, here it comes.
^ v   watsup med mina händer? i dunno :(
mönstret looks like this:
färgen ser egentligen ut mer såhär:
v  HOPPSAN :$
köpte även ett mysigt rea-tält, jag ser ut som en jävla planka. >:
grön mössa
lila mössa
lite pinsamt äre väl att jag inte kan bära upp mössorna
som man 'ska' bära upp dem, men ah... hehe >:
får jag nämna namn från klassen här? inte? :(
J är världens bästa peppare, för alla. alltså, i klassen.
alltså J som slutar på A.
K är supersnäll, en liten charmunge!
well, det är typ dem två som visat upp sig lite extra. (ehehehehhe med
det menar jag typ pratat med mig/peppat mig. forever alone, luls.)



fick världens bästa pepp från ec, I LAJK.
(Ec=Emocore. Nivet, namnet på sådana som tycker att livet är surt, skär sig all the time, and so and so.
ELLER?!?!?!?!??!?!?.)

Kommentarer
Postat av: Hong

Super söt duä :)

2011-02-06 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0