'Uppdrag slutfört', 'Mission clear'.

Lite tidigare denna kväll läste jag ut boken som jag lovade mig själv att
läsa. Vet ni inte vilken boken är så kan ni skrolla en bit ner i bloggen.
Nu ska jag börja läsa 'Flickan och skulden' som handlar om samhällets syn på våldtäkt.
Jag har redan börjat lite smått, men är för trött för att fortsätta och ta in fakta.
Men intressant är den, det är ett som är säkert.
Ska jag köra på en vecka igen?
Jag vet faktiskt inte.
Tror jag behöver mer. Minst två.
Så mycket att ta in, mycket att tänka efter, tänka tänka tänka.
Nej, en vecka räcker förmodligen inte.
Imorgon ska jag och Michaela träffas, för första gången någonsin.
Om allt går åt pipan eller om allt går suveränt, eller kanske bara 'bra',
får jag nog se imorgon.
Shoppa ska vi göra, haha!
Godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0