Ben and jerrrrrrys

fast jag är inte så sugen just nu.
när jag sa att jag älskade BJ förknippade michaela det med blowjob, WTFFFFFF
fast hon hatar BJ. glassen, så att säga.

först gymade, sen körde jag ett intensivt danspass. glömde tydligen att spänna magen, fyfaaan :(



OH YES JAG HITTADE MIN ROSA VACKRA IPOD OH YES SÅ JÄVLA BÄST OCH DET ÄR SÅ JÄVLA BÄST OCH IMORGON SKA JAG KÖPA FILM OCH DETÄROCKSÅJÄVLIGTBÄSTSÅBLIREFUKTSALLADFÖRDETÄRSÅJÄVLANYTTIGTFUUUUUUUCKES. önskar nog ändå att man kunde förstora texten lite, lite till. som på ec.
EMOCORE ÄR FÖRÖVRIGT PLANETENS DRYGASTE INTERNETSIDA EVVVVER OCH JAG ÄÄÄLSKAR DET.

Kommentarer
Postat av: Testplatsen

fin blogg, gå gärna in på vår och säg vad du tycker om den :D

2011-01-28 @ 14:50:27
URL: http://testplatsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0