ibland har jag lockigt/vågigt(STAVNING!?!?!?) håååår







hihi, idag tränade jag och emmy på gymet igen. det var roligt. vi är duktiga. väldigt duktiga.
när jag kom hem åt jag potatissoppa, godis, chips och drack cola light. hej tjock, hej otroligt onödig maria. seriöst, jag måste kunna träna utan att äta sånt därnt varenda jäävla gång.

innan jag åt så duschade jag och då såg jag det som ni också kan se på bilden. mitt hår. fantastikt. nu är det inte längre fettiiiiigt. (fast aa, kommer bli det om två dagar igen och jag är inte så överdrivet bra som alla andra på att tvätta mitt hår.)

puss, hejdå
(brb SIMS)


BTWWWWWWW blev sugen på att köpa PS1 och sälja mitt DSi. hmmmmmmmmmmmm värt att fundera på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0