Vill gärna slinka in på datorn och kolla l...

Vill gärna slinka in på datorn och kolla lite grejer på ec, tumblr osv. Skulle vara nice. Se va folk har skrivit. Facebook är jag inte inne på så ofta längre. Händer för lite grejer där. -tror att mamma stör sig rejält på klickandet från mobilen när jag skriver. Då kan det ju vara en fördel att ge mig en iphone, ljudlöst och jävligt nice i övrigt. Nog om det. - Gymnasieval, vara arrangerad i skolan, göra läxor, kasta bort datorn, språkresa och kattungar. Det är det jag tänker på. Det är det som håller mig vaken om natten. Tror jag.... Imorgon är det gitarr med emmy. På tisdag hoppas jag vi ska gyma igen. Vill hallå formen. Hälsosam kropp. Frisk hälsa. Tror jag har börjat få lite muskler. Äh.godnatt, somna inte för sent. Bra om ni redan sover. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0