tatuering

vill ha en tatuering och jag är rätt så (70%, nära 80%) säker på vilket motiv jag ska tatuera in.
det ska vara en oändlighets symbol på handleden, fuck va tråkig jag är.
men det vill jag ha. oändlighets symoblen ser ut som en liggande åtta.
så vill jag ha en stor fet supermario figur på ryggen, vänster sida, strax nedanför axeln.
brevid den ska det vara en fin kalleanka och en orange/röd badboll. jag har tänkt igenom nästan allt vettni!
nu gäller det bara att hålla tålmodet i två år också, haha :(
vill ha tretusen andra tatueringar också, men ni skulle ju säkert hinna bli rätt så uttråkade om jag rabblade upp allt. :>
såhär ser jag ut just nuuuu
ser rätt uppblåst ut, lite mullig sådär. men det gör väl ingeeeet.
(OBSERVERA MIN FANTASTISKA LUGG.)
Snart ska jag till veterinären med min katt, som säkert är en bondkatt.
Vad ska vi göra där då? Hälsokontroll. På en bondkatt.
Jag är galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0